Edisi Blog Pilihan! 4 Blog Pilihan Kaki Wayang Paling Hangat!

Oleh Kaki Wayang on




URL: SyakirRahman


URL: Nooraz'sPlace

Sebagai salah satu langkah untuk menghargai followers Blog Kaki Wayang, Kaki Wayang kini bermurah hati untuk memilih beberapa follower KW untuk dijadikan sebagai Blog Pilihan..tujuannya tidak lain dan tidak bukan untuk membantu mempromosikan blog mereka..Kaki Wayang tidak menjanjikan trafik yang banyak..tapi InsyaAllah bantuan yang sekecil ini sedikit sebanyak mampu meningkatkan trafik blog anda..Kepada yang berminat, bolehlah emailkan ARTIKEL ANDA yang bertajuk "Saya Ingin Menjadi Blog Pilihan Kaki Wayang" dan hantarkan ke alamat ini..ALAMAT EMAIL KAKI WAYANG!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
5 Comments

{ 5 Komen Membina!... read them below or add one }

Aziela said...

KW memang seorang blogger yang baik hati. terharu akak... Terima kasih tidak terhingga di atas pertolongan dari KW selama ini. Memang banyak hasilnya...

Kaki Wayang said...

Kita kena saling bantu membantu kak..semoga dengan bantuan Azri yang tak seberapa ini mampu membantu blogger-blogger yang lain..

! Arjunakirana ! said...

Terima kasih bro, tak sangka pulak jadi pilihan, blog aku nie tak berapa syok pun, saja suke2 jeee... by the way thank alots

Anonymous said...

hahahha...terima kasih..igtkn blog yg lgi stu tuh..x sgka yg ni ko amik...hehehe...anywy thnx bebnyk :)

Izah Azizan said...

tq s0 much....tak sangka plak...btw keep in t0uch erk...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...