Edisi Tips! Kaedah dan Cara Denaihati Mendapatkan TRAFIK Terbongkar Part 2!

Oleh Kaki Wayang on

 Banner

Selepas korang semua dah tahu apa itu Insentif Backlinks..so, inilah masanya untuk aku berkongsi sedikit pengalaman (Pengalaman aku yang baru sehari dalam dunia Insentif BackLinks bersama Denaihati - mesti korang tak percaya, nanti aku kongsikan kenapa aku kata macam tu)

Pertamanya, korang percaya tak term ni..”BUAT BAIK DIBALAS BAIK”..dah tentu korang tahu apa maksudnya bukan? Korang tahu tak yang Denaihati ni baik orangnya (aku panggil Denaihati jela)..Salah satu sebab kenapa blog beliau sentiasa menjadi pilihan orang ramai dan blog beliau sentiasa mendapat liputan meluas dan mendapat trafik yang banyak adalah..DENAIHATI adalah orang baik!..Sila percaya ini..

Bukan sahaja blog beliau yang berkualiti tinggi tetapi juga mempunyai pengikut-pengikut setia di seluruh Negara..aku tidak mengagung-agungkan beliau..tetapi aku percaya term..BUAT BAIK akan sentiasa DIBALAS BAIK!..

 Banner

Kedua, Cuba korang bagitahu aku blogger mana lagi yang menyediakan INSENTIF BACKLINKS ini? Even Nuffnang, Advertlets atau Adamax dan Innity yang lebih terkenal pun tak buat macam tu..Inilah cara Denaihati menghargai pembaca dan follower beliau..

Ketiga, Denaihati merupakan salah seorang blogger yang mempunyai PROJEK terbesar paling berjaya dengan wujudnya Projek Waktu Solat..penyebaran maklumat-maklumat serta perkongsian Projek Waktu Solat inilah yang membawa kepada orang ramai untuk mengenali Denaihati..tidakkah itu satu perkara baik?

Ok, korang dah nampak belum kenapa Denaihati baik? Ketiga-tiga sebab inilah yang menyebabkan Denaihati sentiasa mendapat balasan yang baik dari pembaca-pembacanya..sekarang, percaya tak term BUAT BAIK DIBALAS BAIK?

Akan Bersambung… Kaedah dan Cara Denaihati Mendapatkan TRAFIK terbongkar Part 3!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

The Fakhirin said...

very good ideas

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...