Edisi Hangat! Selamat Pengantin Baru Wahai Laily Qaisyirah, Owner Belog MTT - Wedding of The Year Katenyer!

Oleh Kaki Wayang on



Pertamanya tahniah Kaki Wayang ucapkan kepada LailyQaisyirah yang bakal melansungkan perkahwinannya pada 3hb Jun 2012 ini. InsyaAllah kalau tidak ada aral melintang, Kaki Wayang akan sampai juga memeriahkan Majlis Walimatul Urus itu nanti. Alamat adalah seperti di bawah yer. Cik Laily Qaisyirah (Masih Cik lagi yer) dah 7 tahun dah kelan bakal suami. Kenal masa kat sekolah gitu. Memang setia antara satu sama lain diorang ni.



Bagi pihak rakan-rakan blogger, Kaki Wayang ucapkan Selamat Pengantin Baru semoga majlis tersebut akan berjalan dengan lancar dan semoga rumahtangga kalian akan berkekalan hendaknya. Semoga hubungan anda berdua akan sentiasa berada dibawah lindungan Allah S.W.T.

So, kepada semua blogger yang terbaca akan artikel ini, terutama yang mengenali Laily Qaisyirah (Owner Belog MTT) dan yang berada di Putrajaya serta Perak malah diseluruh Malaysia. Jom kita sama-sama serikan majlis Walimatul Urus mereka. Silap-silap boleh jadi Wedding of The Year.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
2 Comments

{ 2 Komen Membina!... read them below or add one }

Unknown said...

okay dah masukkan dah.

Emma said...

jommmmmmmmmmmmm tumpang azri ek =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...