Betol-betol Hangat! Ramainya awek ikut aku!

Oleh Kaki Wayang on

Hahahahahaha..Hai semua..sejak pagi tadi buat keje..baru sekarang dapat bersua wajah dengan blog ku ini..nak update ckit laaa..walaupun tak ramai lagi follower Blog Betol-betol Hangat ni tapi alhamdulillah sekali lagi terima kasih diucapkan kepada Segmen Abg Ben yang menemukan ramai blogger-blogger baru dan kemudiannya mereka terus jadi follower aku..


Tapi kan..dalam ramai-ramai follower tu..lelaki macam sikit la daripada pompuan..ramainya blogger-blogger pompuan kan..sume cun-cun (gatai)..ada yang gunakan nama sebagai nama blog..pastu ada yang menjadikan tema peribadi sebagai tema entri, pengalaman hidup, cerita lawak, tips SEO dan macam-macam lagilah..ada yang pasal kehidupan..tips berblogging dan yang paling BBH tak berapa berkenan..tak suka kalau blog tu tak habes-habe dok citer sal girlfriend dan boyfriend..makwe dan pakwe..geli geleman ghase..heheheh..betol dok ngeja tu..hahahaha..

Apapun setakat ni ramai diantara blogger-blogger kita yang dah boleh dianggap kreatif dari segi penulisannya dan  design blognya..terima kasih pada yang datang hari ni yer..yang  datang komen pun terima kasih..yang first time datang dan terus komen pun terima kasih..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...