Edisi Terkini! Akhirnya Terjawab: Itu Bukan Saya!

Oleh Kaki Wayang on


Akhirnya segala tuduhan yang dilemparkan ke atas Wan Shades terjawab..Syukur Alhamdulillah..Susulan Penyanyi Buas “Perogol Itu Bukan Saya”..begitulah kenyataan Wan Shades ketika hadir ke Balai Polis untuk membuat laporan polis berhubung dengan fitnah sebuah blog hiburan..

Beliau menafikan tuduhan dan dakwaan sebuah blog hiburan yang menuduhnya merogol anak tiri sejak 7 tahun lalu.

Katanya tuduhan palsu itu sama sekali tidak berasas kerana beliau sendiri belum berkahwin. Tuduhan palsu itu menjatuhkan maruah yang kini aktif dalam bidang nyanyian dan lakonan. Kerana fitnah blog itu ramai yang menuding jari dan memarahinya sehingga menjatuhkan maruahnya sebagai artis dan memegang jawatan sebagai Naib Yang Dipertua Pertubuhan Silat Seni Gayung Daerah Gombak dan Setiausaha Kawasan Rukun Tetangga Gombak Setia,” Katanya ketika ditemui di balai polis Ukay.

Katanya dia mengetahui laporan yang mengaitkan dirinya pada jam 2 petang selepas dihubungi rakan yang memaklumkan gambar dan namanya keluar di sebuah blog.


P/s: Semoga tiada lagi fitnah dan sebarang spekulasi mengaitkan Wan Shades dengan kes rogol ini..Alhamdulillah akhirnya terjawab juga..      

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

Farhan Yusuf said...

haishhhhhh
tak baik fitnah2 nih....
aperrr celop...oppsss

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...