Edisi Sentap! Siapa Artis Hip Hop yang Rogol Anak Tiri?

Oleh Kaki Wayang on



Awal-awal pagi lagi dah terpampang sebuah kisah menyayat hati apabila seorang penyanyi Hip Hop dikatakan menjadikan anak tirinya sebagai hamba dan tempat melempiaskan nafsu serakahnya..dan berita ini begitu mendapat tempat dihati pembaca (bukan mendapat tempat dihati sebab sukakan perkara ini terjadi) tetapi menjadi bualan masyarakat Malaysia..

Lazimnnya, manusia dijadikan, dicipta oleh Allah S.W.T untuk mentadbir alam..untuk menjadi khalifah di bumi Allah S.W.T ini..dan lazimnya artis merupakan model yang paling mudah untuk dijadikan teladan dan panduan..sebab mereka senantiasa berada di hadapan mata masyarakat..namun kisah Penyanyi Hip Hop ini bukan sahaja memburukkan nama artis..tetapi juga tidak boleh dijadikan teladan dan panduan langsung..malah beliau gagal menjadi seorang ayah yang sepatutnya bertanggungjawab menjaga dan mendidik anaknya sendiri..

Artis hip hop rogol anak siapa?

Inilah persoalan yang bermain dalam fikiran setiap masyarakat Malaysia sekarang ini (keyword yang sangkut dalam statistic Nuffnang)..soalan itu sebenarnya salah…soalan itu sepatutnya..SIAPA ARTIS HIP HOP YANG ROGOL ANAK?

Takpe..esok-esok keluarlah citer sal artis yang sangat “budiman” ni..aku tak boleh nak fikir macam mana seorang ayah boleh buat perkara macam ni..puas fikir dah..lepas dah tolak, campur, bahagi, sama dengan – BAHAGIA (skrip Kumpulan Zero raja Lawak) pun tak dapat jawapan juga..korang leh fikir tak mana rasionalnya seorang ayah boleh buat macam tu..?


MAKLUMAT LANJUT:


1. Wan Shades: Itu Bukan Saya
2. Siapa Artis Hip Hop yang Rogol Anak Tiri?
3. Siapa Artis Hip Hop yang Rogol Anak Tiri? - Edisi Susulan Kes Rogol!
4. Penyanyi Hip Hop dan Pelakon Filem Malaysia ditangkap kerana rogol anak!
5. Artis Hip Hop Yang Didakwa Merogol Anak Tirinya Dengar Khabar Dibebaskan!
6. Isu Artis Hip Hop Rogol Anak: Ibu Tidak Tahu Anaknya Dirogol Suami Sendiri - Penjelasan Eksklusif! (TERKINI)
7. Bagaimana Anak Tiri Artis Hip Hop Merogolnya dengan Kasar - Serius Sadis! (TERKINI)

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
5 Comments

{ 5 Komen Membina!... read them below or add one }

Cik Rose Cute said...

siapa la artis hip hop tue erk...

Kaki Wayang said...

CRC: Ontah lah sape..nanti akan terbongkar juga tu..yang peliknya..setiap kali ARTIS yang buat masalah bejat sosial macam ni..konfem namanya tak disebut dalam artikel atau mana-mana akhbar..kan??tapi kalau manusia biasa..hamboih!!! bukan nama sendiri je..ngan nama Abah pun termasuk juga..

pitung said...

Subhanallah. Semoga tuhan memberikan taufik dan hidayah pd perlaku ini. Harus dibayar dgn apa penderitaan budak ini. Mgp ibunya tidak prihatin kpd anaknya sehingga selama 7 tahun anaknya digauli oleh haiwan yg b.topengkan manusia.

iela izhar said...

Subhanallah kesian budak tu

pian said...

Astagfirullah..xberhati perut punye ayah..memalukannn...
Latest entry:Jom cuci mata kat sini!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...