Edisi Terkini! Siapa Artis Hip Hop yang Rogol Anak Tiri? - Edisi Susulan Kes Rogol!

Oleh Kaki Wayang on

"Seorang penyanyi sebuah kumpulan berkonsep hip hop popular tanah air ditahan polis selepas didakwa merogol anak tirinya berusia 14 tahun di rumahnya di Gombak Jaya, dekat sini, semalam.

Penyanyi berusia 37 tahun yang juga pernah berlakon filem itu ditahan selepas anak tirinya membuat laporan di Balai Polis Gombak, di sini, jam 11 malam, kelmarin.


Menurut sumber, dalam laporannya, mangsa mendakwa dinodai bapa tirinya itu sejak berusia tujuh tahun dan kejadian terbaru berlaku pada 9 Februari lalu.

“Berikutan laporan itu, polis melakukan siasatan sebelum menahan penyanyi terbabit di rumahnya di Gombak Jaya jam 2 pagi tadi (semalam),” katanya, semalam.

Sumber itu berkata, remaja perempuan terbabit mendakwa dia nekad membuat laporan polis kerana tidak tahan dijadikan hamba seks bapa tirinya sejak tujuh tahun lalu selain bimbang keselamatan adik perempuannya yang lain."


Setelah beberapa ketika kes ini luput dari pemikiran dan perbualan masyarakat Malaysia..kini ianya kembali menghantui dan menjadi bahan carian popular di google dan blog ini pada hari ini..saya sebagai penulis blog ini begitu tertanya-tanya kenapa sejak tengahari tadi soalan " Siapa Artis Hip Hop yang Rogol Anak Tiri" menjadi begitu popular dan menjadi bahan carian popular sepanjang hari ini..

Untuk update bagi anda yang mahukan penjelasan akan perkara ini..anda di mnta untuk terus stay dalam blog ini bagi mendapatkan maklumat seterusnya berkenaan dengan kes ini..
\

Cuba lihat screenshot di atas..oh ya satu perkara lagi..Wan Shades bukan suspek utama yang terlibat dalam kes ini..minta diambil maklum..untuk mendapatkan maklumat berkenaan dengan kes..sila ke link di bawah untuk makluman mengenai SIAPA ARTIS HIP HOP YANG ROGOL ANAK TIRI?..

1. Wan Shades: Itu Bukan Saya
2. Siapa Artis Hip Hop yang Rogol Anak Tiri?
3. Siapa Artis Hip Hop yang Rogol Anak Tiri? - Edisi Susulan Kes Rogol!
4. Penyanyi Hip Hop dan Pelakon Filem Malaysia ditangkap kerana rogol anak!
5. Artis Hip Hop Yang Didakwa Merogol Anak Tirinya Dengar Khabar Dibebaskan!
6. Isu Artis Hip Hop Rogol Anak: Ibu Tidak Tahu Anaknya Dirogol Suami Sendiri - Penjelasan Eksklusif! (TERKINI)

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...