Betol-betol Hangat! Bengkel Asas Multimedia dan Project Management

Oleh Kaki Wayang on

9hb Mei 2011 - Sukacita dimaklumkan bahawa Unit Latihan dan Pendidikan Lanjutan bersama Jabatan Matematik, Sains dan Komputer akan mengadakan bengkel tersebutpada 11-12 Mei 2011, bertempat di Makmal Bahasa, JPA, bermula pukul 9.00am hingga 5.00pm..kalau dah dapat kursus macam ni konfem pas ni aku dah xkan dapat dah kursus luar mahupun dalaman..dah cukup 10 hari berkursus dah..baru masuk bulan Mei dah complete kursus yang diperlukan..tapi hati masih ingin berkursus lagi..lebih-lebih lagi kursus Bahasa Inggeris..

Dengarnya, aku akan dapat 1 lagi kursus yang melibatkan penggunaan Bahasa Inggeris..wah tu yang best tu..ntah lepas ke tak g kursus tu..dah lah sume orang "KENAMAAN" terlibat ngan kursus tu...heyvatttt...PUBLIC SPEAKING gaytohh..pas ni konfem ada task pastu kene speaking London kan...Oklah tu..So esok aku akan amik gambar dan post kat blog k..wait and see..

------------------------------------>>>>>>>


During the course...

Wow..boring sesungut..aku x suke kursus ni..petang ni ajar sal Windows live maker..motiff aku nak blajar benda yang aku dah tau..kejilaaa..aku memang xkan suka even kalau penceramah dia bes pon sbb bende tu aku dah tau..aku xsuke..kang nanti aku lagi cepat dari penceramah..


Finally, got something new and very useful to gain our knowledge..Audacity banyak benda yang masih kita tak tahu..dan kini barulah aku semangat sikit nak belajar..tapi xlah semangat sangat..vollehlah..since the lecturer wasn't give the best what shud we know..act like he is not the good lecturer in the class..OMG!!!but nice try..esok nak belajar sesuatu yg sangat aku tahu..dan petangnya aku dengar  nak belajar Frontpage..1 benda yang sepatutnya dah xde kat dunia ni since dah wujud dreamweaver dan macam2 lagi template site..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...