Betol-betol Hangat! Group Grammar For Better Communication & Writing

Oleh Kaki Wayang on

10hb Mei 2011 - Kalau anda nak tahu..sekarang ni sesape yang g Kursus Grammar For Better Communication & Writing hari tu..kitorang dah buat satu Group khas bagi orang-orang dah g kursus tu..bukan aku yang buat laa..orang lain..salah sorang dari member kita..Azdan Hariz Ahmad..Bagi sesape yang rasa dirinya itu penah datang kursus tu..by invitation only ok..bukan main masuk jeww..anda boleh lah join kitorang kat Group ni:-



Kat situ ramai kengkawan kita yang dah join..cuma kumpulan aku je yang xde lagi baru aku aka Kaki Wayang, Zuliana Masdar dan Eja Shahriza je yang join dari kumpulan GARDENIA..

This is the simple rule for this group:-

"This group are the medium for the participant of Grammar For Better Communication & Writing to continually using and perfecting their English. Since maybe some of the group member don't have anyone to converse in English back in the office or home. The rule of this group: 

1. Please use English and only English. 
2. Manglish Still accepted at 1:4 ratio. 
3. Any topic can be post here. Not just related to work. 
4. No sex/abuse/excessive post. 

Thank you for your cooperation."

The best part is this application..What do you think of Ms. Alby Ibrahim?

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...