Betol-betol Gempak! Kad Kahwin Ashraff Muslim Unik!

Oleh Kaki Wayang on

Aku tak nak ulas panjang-panjang..thanks to Prince91 atas maklumat ini..apa yang aku nak katakan tentang kad kahwin ini..memang sangat unik dan tak pernah dibuat orang sebelum-sebelum ini (maksud aku orang kat Malaysia)..dengan berlatarbelakangkan seperti sebuah Al-Quran disusuli dengan tulisan jawi sememangnya sangat kreatif dan unik..

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhVEXpQdDcR42UG1UywhBu2bliR6Q1PUaP8f5JkT-v8ViW-Ln5JxVdJ5sreYsIR5uTsgP3xqhGRaSnELJxXKOYydClFp_O13VayswZK6QWs3LuW1j7Y0Hj84bM5D_sJOl29NKo7r_vIZ3kz/s1600/kadkahwinashraffmuslim.jpg

Apapun tahniah yer Ustaz Ashraff Muslim..semoga bahagia dengan pilihan hati..semoga diredhai oleh Allah SWT..buat pengetahuan semua Ustaz Ashraff akan bernikah pada 1 Syawal di Mekah Al-Mukarramah dengan Dayana si pilihan hati..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...