Betol-betol Hangat! 10 Artis Wanita Tercantik Malaysia Bila Bertudung

Oleh Kaki Wayang on

Sebenarnya ramai lagi artis yang cantik-cantik kot bila bertudung..cuma kekadang tu perangai dan tingkah laku je yang kurang cantik..antaranya ialah Irma Hasmie, Liza Hanim, Catriona Ross, Farah AF, Nora dan ramai lagi..cuma tak de gambar nak dijadikan bukti kejelitaan mereka apabila bertudung..

Dan begitu juga ramai artis yang saja mengenakan tudung atas tujuan mengikut skrip dan arahan pengarah..bagaimana pula dengan arahan Allah SWT?aku ni bukanlah nak tegur atau au ni Pak Lebai atau Tok Imam mahupun Ustaz yang hebat..tapi sekadar berkongsi rasa dan pengetahuan mengenai hukum sesuatu perkara..lebih-lebih lagi mengeni tudung ni..kan? Oklah tak nak bebel..korang tengok jela gambar ni..dah ramai dah yang post..aku jugak yang lembab tak post kat blog..hehehehe..

Artis wanita yang bertudung sememangnya nampak lebih cantik dan ayu. Kalau tak percaya boleh lihat gambar 10 artis wanita bila mereka mengenakan tudung yang lengkap.
1. Fazura

2. Tiz Zaqyah

3. Fouziah Gous

4. Erra Fazira

5. Neelofa

6. Nora Danish

7. Lisa Surihani

8. Maya Karin

9. Fasha Sandha

10. Dato’ Siti Nurhaliza

 
 
Sama-samalah kita berdoa agar mereka untuk terus bertudung dan ikhlas..amin..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

kindergartenlibrary said...

sangat lawa!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...