Betol-betol Hangat! Bengkel Asas Multimedia dan Project Management dah habis

Oleh Kaki Wayang on

12 hb Mei 2011 - Akhirnya kursus telah berjaya dihabiskan..walaupun kursus ini tidaklah berjaya sepenuhnya..maksud aku..ini lah yang dikatakan perbezaan antara penceramah yang betul ngan pensyarah yang tak boleh bagi ceramah dengan baik..maksud ceramah disini bukan ceramah agama yer...


Kursus pagi tadi merupakan kursus yang sangat ketinggalan zaman..bukan nak hentam sesiapa..tapi boleh lah..mungkin ada sesiapa yang xtau lagi sal Movie Maker kan..tu sbb kursus tu dibuat..tapi sebenarnya nak bantu staff yang masih xde kursus..kang tak pasal-pasal x sampai 10 hari berkursus setahun.

Oleh sebab keadaan yang sangat mengizinkan..dibantu dengan penceramah yang bagi talk pendek-pendek..so kursus pagi tadi pon habis ngan cepat..so kursus untuk petang ni xde la..sbb kursus utk petang dibawa ke depan masuk ke sesi pagi..so dah habis..dan dapatlah kursus 2 hari walaupun kalau dikira xsampai pon 2 hari..


Sedikit ulasan tentang kursus tadi..pagi tadi agak mudah dan sangat mudah..pada sesiapa yang tak tahu tentang Movie Maker diharap pegilah kursus yer..kalau xnak guna Movie Maker pon buatlah kat Powerpoint..lagi mudah...Kursus seterusnya membawa tajuk Frontpage..1 lagi kursus yang sangat2 ketinggalan zaman..1 yang aku paling fed-up komputer yang aku guna tadi sangat sengal..xleh nak save...dah banyak page aku wat tetiba close sndri..pastu aku dah malas..terus aku diam dan berFB dalam kelas...

Harap kursus yang akan datang akan lebih baik dari kursus yang baru lalu ni..k..usaha lagi yer ULPL dan JMSK..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...