Betol-Betol Hangat! Iphone 4 White from Maxis

Oleh Kaki Wayang on

12hb Mei 2011, 10.00pm - Aku memang tak tahan tengok gadget-gadget ni..terutama kalau bab gadget keluaran Apple..antaranya adalah Iphone 4 dan Ipad (sekarang dah masuk Ipad 2)..dan yang terbaru Maxis baru je keluarkan iklan terbaru sal Iphone 4..kali ni Maxis mempertaruhkan Iphone 4 White..sangat kewlass..ce korang tgok gambar ni..mesti korang akan terpesona..


Aku kalau ada rezeki lebih aku nak jugak iphone ni..tapi bukan yang utama lah..sebab aku nak rasa Ipad 2 dulu kot..skg ni aku dah ada HTC HD7, N900 dan N97..ok xpe kita lupakan hal tu dulu yer..kalau nak tahu harga/ rate bagi Iphone 4 ni..tgk lah kat gambar ni..tak pun g je kat link ni..Iphone 4  




Kan dah terpesona..so, ape lagi..moh kita ke booth Maxis sekarang dan dapatkan Iphone 4..mesti hidup korang akan lebih ceria kan...


Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...