Edisi Hangat! Gambar Comel Anak Blogger Ben Ashaari Jr. - Tahniah diucapkan!

Oleh Kaki Wayang on

Gambar curi kat Blog Abg Ben Ashaari

Tepat pukul 11.20 pada tanggal 2/4/2012 (mengikut pada sumber yang ada dalam blog abg Ben) merupakan hari yang begitu indah buat Ben Ashaari..kenapa? Sebab pada ketika itulah beliau bergelar Ayah, ayah kepada Ben Ashaari Junior (tak tahu nama anak dia).

4.02kg? Mak aih beratnya anak Ben Ashaari..Mak BA kata ikut berat ayah dia..jarang sebenarnya bayi yang baru lahir seberat ini..ini memang ikut ayah betol ni..mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan..lepas ni mesti rumah Abg Ben Ashaari akan lebih meriah..jangan sangka tangisan si bayi tu satu benda yang menjengkelkan yer wahai Abg Ben..tangisan itulah yang menceriakan suasana..kalau dulu hanya suara Ben Ashaari dan Isteri sahaja yang kedengaran..tetapi kini? Si manja kecik yang comel menambah perisa..


Jom tengok gambar anak Ben Ashaari..SHOMELLL tak?

Kalau tengok pada muka nampak macam ada muka Abg Ben Ashaari sikit..nak kata muka isteri tak penah lah pula tengok muka isteri Abg Ben..hehehe..InsyaAllah akan menjadi budak bijak nanti..yang penting tak lupa pada agamanya..tarbiyah sikit..selalu alunkan zikir toyyibah..insyaAllah anak akan lekat kepada Islam..



Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
2 Comments

{ 2 Komen Membina!... read them below or add one }

Safiah Ibrahim said...

(:

Anonymous said...

wau... montelnya.. patut pn berat..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...