Edisi Hangat! Kaki Wayang Terima Anugerah - Syukur Alhamdulillah!

Oleh Kaki Wayang on


Perghhhh tajuk tak leh blah..terima anugerah gitu..tapi bukan anugerah blogger terbaik ke haper yer...Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tiada siapa yang tahu..eh betul ke tu? Pada 2008 yang lepas, Kaki Wayang mendapat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (Kementerian)..satu pengiktirafan yang paling tinggi buat Kaki Wayang..dan pada kali ini, Kaki Wayang sekali lagi dapat Anugerah walaupun sebenarnya dah banyak kali dapat Anugerah seumpama ini..

Ini kali pertama Kaki Wayang menerima Anugerah Pekerja Contoh (Anugerah Bulanan)..sebelum ini, Kaki Wayang menerima Anugerah Khidmat Cemerlang (Hari Inovasi) pada tahun 2009 rasanya..dah lama dan dah tak ingat dah..

Bukan nak menunjuk-nunjuk..tapi nak berkongsi rasa gembira dihati katernyer..cumanya..kita kerja bukan nak dapatkan ANUGERAH semata..tetapi ianya juga sebagai ibadah..betulkan niat insyaAllah kita senantiasa berada dalam lindungan Allah SWT..kepada yang tak dapat Anugerah ni sabar yer korang..hehehehe..tapi betul ke Kaki Wayang pekerja yang berprestasi tinggi? Ke asyik "ngulor" je kejenyer..hanya Kaki Wayang dan teman-teman rapat sahaja yang tahu..apapun terima kasih kepada Politeknik Muadzam Shah atas pengiktirafan ini.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
4 Comments

{ 4 Komen Membina!... read them below or add one }

Aziela said...

Tahniahhhh... Akak percaya awak memang pekerja yang berdedikasi...

Ash said...

Hevattt!! Aku pun tak pnh dapat APC yg bulanan nih.. Maknanaya aku tak cukup ngulor la ek? kuikuikui..

Anonymous said...

whooooowwwwwwwwwwww sesuathhoooooooooooooooooooooooooooo yg hevvvvaaaaatttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!! ...alhmdulillah rezeki ko! lepas ni buat lg trbaik, mne tau boleh naik pngkt lg tinggi..gaji pn naik nnt >_< utk Yazid, insyaallah pasni ko pun dpt pnyerr..aku doakan kejayaan korg brdua sbb aku knal korg berdua je kt poly tu hahaha ...bai!

Unknown said...

wow...tahniah99....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...