Edisi Sentap! Lepas Isu Kad Pengenalan, Kini Kuku Aaron Jadi Bualan - Kuku Jantan Lah Katakan!

Oleh Kaki Wayang on


Rasanya ini adalah isu yang paling bodoh aku dengar yang dibangkitkan oleh para anti-Aaron Aziz..tak tahulah kenapa..kalau sebelum ini isu Kad Pengenalan dan nama sebenar beliau jadi bualan hangat..kini isu KUKU beliau pula jadi bualan..pelik kan? Dah tak de cerita lain ke nak dibangkitkan?



Aku tak de masalah ngan kuku dia..dan dia tak de masalah pun kalau kuku dia macam tu..orang kalau nak cari awek ke..tak ramai yang tengok kuku sebagai alasan untuk mempunyai boyfriend yang baik atau girlfriend yang baik..kene tengok hati.. dan kalau pelakon pun..tak de kot ujibakat kuku cantik..orang tengok bakat...tapi Aaron Aziz ni bakat ada, rupa pun ada..so, isu kuku ni rasanya tak perlulah kot nak dibangkitkan..

Betul kata Aaron Aziz..KUKU JANTAN..biasanya orang yang bekerja keras memang macam ni..kang kalau tangan dan jari tu comel sangat dikata tak buat keje pula..kalau jari buruk dijadikan isu pula..sesuathoooo sangat...

 

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
4 Comments

{ 4 Komen Membina!... read them below or add one }

norliza said...

macam2 orang sekarang...semua benda nak jadi isu...ish...ish...ish...

Unknown said...

kuku mcm ni org tua tua kata murah rezeki dan banyak duit..

RamRamCute said...

hai sampai ke situ sekali...takkan kuku orang pun nak dikaji..dah memang sah takde kerja lain dah tu...hish!!

ary_lee said...

Bengong..
Kuku pun nak jadi hal.. Hahahahaha!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...