Edisi Hangat! Gempar Kad Pengenalan Aaron Aziz Kini Tersebar Meluas - Serius Hangat!

Oleh Kaki Wayang on


Nama sebenar Aaron Aziz adalah Mat Haron Mustapha bin Mat Aziz Mustafa. Kalau Aaron Aziz gunakan nama sebenar dia sekarang rasanya dia akan popular tak? Cuba korang bayangkan kalau dia dipanggil sebagai Mat atau Haron ataupun Mustapha. Sebagai contoh Filem KL Gangster 2 dan Filem Ombak Rindu akan dibintangi oleh pelakon tersohon dan terkenal “Mat Aziz” atau “Mustapha Aziz”.
 
Macam kelakar pun ada. Tapi tak baik kan. Sebagai info, Aaron Aziz atau Mat Haron Mustapha bin Mat Aziz bin Mustafa merupakan pelakon kelahiran Singapura yang begitu terkenal pada ketika ini. Tak lama lagi filem lakonan beliau KL Gangster akan menjengah ke pawagam. Pasti gempak!!!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
7 Comments

{ 7 Komen Membina!... read them below or add one }

Emma said...

betul ke ???

Kaki Wayang said...

Laaaa ader pula main-main hehehehehehe..

MAY said...

biar la nama die haron pun..huhu..knp semua org gempar ni...hihi..standart la tu..

Rosniena said...

bior betul

Ash said...

hensem gak wlupun kurus.. errr..

Amirul farid said...

cool :)

RamRamCute said...

haaa.....walaupun nama dia old fashion tapi orang nya up to date... glamer la jugak tu Haron jadi Aaron (nama komersil) hihihi....hailah Abg Mat Haron yang jadi pujaan ramai...Apa ada pada nama ye tak??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...