Edisi Terkini! Susulan Fitnah Rozita Che Wan Merampas Datuk K Dari Datuk Siti Nurhaliza - Rozita Che Wan Mahu Saman Blogger!

Oleh Kaki Wayang on


BUKAN sekali tetapi tiga kali dia terpaksa berhadapan dengan gosip yang sama - kononnya bakal menjadi isteri kedua seorang ahli perniagaan yang juga merupakan suami kepada penyanyi terkenal tempatan. Tidak dinafikan gosip-gosip liar itu telah menimbulkan kemarahan yang bukan sedikit buat dirinya.

Amat terkilan dengan perbuatan tidak bertanggungjawab itu, pelakon popular, Rozita Che Wan memberitahu, gosip itu bukan sahaja menyinggung perasaannya tetapi juga mereka yang dikaitkan. Justeru pelakon ‘bergetah’ berusia 39 tahun itu berhasrat mengemukakan saman kepada penyebar fitnah terbabit.

Tegas ibu tunggal kepada dua anak itu, adalah tidak adil buat dirinya dan mereka yang terpalit sama dengan kontroversi terbabit memandangkan ia tidak pernah berlaku sama sekali.

P/s: Sama-sam kita nantikan saman fitnah dari beliau yer wahai blogger-blogger sekalian..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

mujagirl92 said...

teruk2,, tumpang promote ga ,,hehe,, pemilik blog ni pun boleh join kalau sudi,, hek3

http://mujadafewa.blogspot.com/2012/03/first-giveaway-by-nurmujahidah-lady.html

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...