Edisi Hangat! Misteri Nombor 988 Terbongkar - Serius Misteri!

Oleh Kaki Wayang on


Jeng..jeng..jeng..Wahhh tajuk dan permulaan cerita bukan main lagi..dah macam rancangan dokumentari misteri kat Astro pula..Korang tahu tak siapa follower aku yang ke 988? Kalau hari tu Cik Yuyu Zulaikha Si Mata Bulat menerjah ke BLOG INI..kini seorang lagi  blogger terkenal pula yang menerjah dan seterusnya menjadi follower blog ini...

Paling MENARIK hari ini:-


Mungkinkah Cik Lyssa tertarik akan ketampanan blogger blog ini (tu yang dia follow tu)..buwekksss perahsantan sangat..atau mungkinkah Cik Lyssa tertarik dengan header blog yang comel gitew..atau sebab blog ini berinformasi dan sentiasa memberikan yang terbaik buat pembaca semua? Pilih-pilih mana satu..konfem tang yang tampan dan segak bergaya yang Cik Lyssa pilih kan..boleh gitu..

Walauapapun terima kasih buat Cik Lyssa Faizureen yang datang ke blog ini..tak tahu lah kalau Cik Lyssa ni bukan Cik Lyssa yang sebenar..hehehe..korang kenal tak sape Cik Lyssa ni? Kalau nak kenal dengan lebih lanjut lagi..moh kita p blog dia k..KAT SINI!

Mintak maaf banyak-banyak yer Cik Lyssa (Macamlah dia nak baca blog ni) agak menggedik sikit pepagi ni..hukhukhuk..Salam Jumaat buat Cik Lyssa..pas ni konfem ramai blogger-blogger terhangan datang ke blog ni..**Sila muntahijo!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
10 Comments

{ 10 Komen Membina!... read them below or add one }

mama lynn said...

wahh suke ar tu

Kaki Wayang said...

Kompom laaa i suke..jarang blogger-blogger terkenal menyapa blogger-blogger tak berapa terkenal ni..

LYSSA FAIZUREEN said...

HUHU . Yeah m im ur follower yang ke - 988 . hihi . ingat nak lah jadi yang ke 999 . Tapi , takot nanti tak terjumpa lak blog yang kachak , tampan pluss kiut miut yang penuh dengan informasi ni . hihi .

Tu yang follow je teruihhh . lalala . apa-apa pun , tengs sudi buat entry ni ! peace~~

eddiefadhli said...

Untung la :3

eddiefadhli said...

jelly sungguh i :3

Kaki Wayang said...

Kannn..dah agak dahhh..mesti ketampanan i yang menyebabkan Lyssa terfollow blog ini dengan penuh ikhlasnya..takpe jadi 988..tak kisah lah pape nombor pun..yang penting Lyssa follow blog ni..

Kan..penuh informasi gitew...sama-sama..siapalah saya sekadar buat entri tak best ni

Kaki Wayang said...

Eddiefadhli: Hahahahaha Jelly lah sangat...

Kaki Wayang said...

Memang untung sangat kan..so sila buat entri dan tag Lyssa..kompom dia balas..huk huk huk..

ERAZ FADLI said...

waaaa.. tibe2 nmpk follower yang ke 989.. cantik jugak no. tu.. haha

Kaki Wayang said...

Kan..hahahaha..nak jugaklaaaa

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...