Edisi Agama! Isteri Yang Baik Adalah Isteri Yang....?

Oleh Kaki Wayang on



Rasulullah SAW menceritakan (dalam peristiwa Israk & Mikraj) bagaimana Baginda SAW melihat terlalu ramai wanita menghuni neraka..dan salah satu sebab dan puncanya adalah tidak menjaga hubungan antara suami dan isteri..tidak menurut kata-kata dan perintah suami (apatah lagi tidak menurut perintah Allah SWT...)

Haaaa jangan ingat Suami, Abang, Adik, pendek kata "LELAKI boleh besar kepala pulak yer bila baca entri ini..korang ingat senang ke nak jadi seorang Imam dan Ketua dalam keluarga..Oklah paling ciput korang perlu lakukan..meh Kaki Wayang cabar sikit...Kepada yang bercintan-cintun tahap gaban tu..boleh tak tegur awek korang kalau sekiranya tak pakai tudung, suruhlah pakai tudung..jangan pakai ketat-ketat dan sebagainya...barulah boleh dijadikan Suami dan Menantu yang baik..

Artikel PALING MENARIK hari ini!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
2 Comments

{ 2 Komen Membina!... read them below or add one }

Rahmah Ram Ram said...

alhamdulillah...suka entri ni... thanks azri :-)

Kaki Wayang said...

Sama-sam kak..hehehe..kadang-kadang kita perlu juga sharekan benda-benda macam ni..takde lah asyik post pasal mahkluk pelik je kan..hehehe..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...