Edisi Comel! Neelofa Yang Comel Dengan Tudungnya!

Oleh Kaki Wayang on


Sape tak kenal Neelofa? Angkat tangan..ada aku kesah korang angkat tangan ke tak..juga merupakan seorang pelakon yang penuh dengan kontroversi..tak yah lah kot cakap sal kontroversi yang melanda dirinya sejak kebelakangan ini..sebenarnya aku lebih sukakan pompuan yang bertudung (terus terang)..pernah dulu beberapa wanita muslimah yang sanggup bukak tudung untuk "menackle" aka cuba mengorat aku..tapi sebab aku punya prinsip..selagi pompuan tu tak pakai tudung walau secantik mana..minta maaf..rejek! sebab kalau jadi isteri pun ciri pertama pun dia dah gagal..takkan nak suruh dia tolong dulang dosa untuk suami betul tak..

Bertudung ni sebenarnya senang jer..tak payah pun (aku ni lelaki, cakap macam senang je bertudung)..huhuhuhu..lebih-lebih lagi ada tudung ala-ala Indonesia tu..main sarung ke kepala je..tapi yang penting mengikut syarak la..mengikut apa yang Islam nak..ni tak pakai tudung singkat..paih tu, baju lengan pendek pulak..dah la lengan pendek tudung pula jarang (nampak rambut, telinga dan leher segala)..dah tu pula tak labuh sampai menutup bahagian dada..aiyooo..kemonlaaa pakai tudung yer..dan dengan harapan semoga Neelofa pun akan terus pakai tudung dan tak pakai seksa seksi lagi..

Selamat Berpuasa yer Neelofa!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

Kaki Wayang said...

Assalamualaikum..

Very nice blog .. !!
* Blog saya ada menjual pakaian kanak-kanak berumur 1 bulan - 7 tahun ..
* Kain cotton lembut & selesa dipakai ..
* Harga berpatutan !!

follow back me : http://sanizazakaria.blogspot.com/ .. ;)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...