Edisi Hangat! Pelakon Mr. Bean Kini Warganegara Malaysia - Serius Hangat!

Oleh Kaki Wayang on


Wahhh tak sangka pelakon yang begitu terkenal dengan komedi dan humor nya, Mr. Bean atau nama sebenarnya Rowan Sebastian Atkinson kini merupakan warganegara Malaysia..Beliau kini dikatakan beralamat di sebuah Kampung Gerakan Desa Wawasan Bayangan, Keningau (kampung saya kat Sabah) berikutan tersebarnya Kad Pengenalan beliau di Internet baru-baru ini..

Namun begitu apa yang menjadi kemusykilan adalah pada jantinanya diletakkan sebagai KHUNSA..uittt Mr. Bean ni lelaki ke pompuan? Ke memang khunsa? Kao hadooooo? Huk huk huk..mesti korang nak tahu dengan lebih lanjut lagi kan sal Mr. Bean ni..sila habiskan bacaan anda..

Psst: Hahahahaha..Memain je ni..ntah sape ntah yang edit..tetiba pula Mr. Bean jadi warganegara Malaysia..orang Sabah pula tu..hahahaha..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

Kaki Wayang said...

hah.. buat suspen je.... ermm...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...