Edisi Hangat! Artis Kantoi Upload Gambar Posing Maut!

Oleh Kaki Wayang on


Wahhhhh..memang hangat dan terhangat di pasaran awek ni..sape yang dapat dia ni..konfem untung..tak payah jadi suri rumah sebab dia pandai masak..sume sedap-sedap pula tu..korang mesti kenal kan siapa "awek" ni? awek kerrr..ada aku kesahhh..

Paling MENARIK hari ini:-


Psst: Artis-artis sekarang memang berani berpakaian seperti ini..memang sentap...gambar ni mesti bakal menyebabkan pembaca yang nak sangat tengok awek cute pakai macam ni terus tak berselera..hukhukhuk..posing mautlah sangat!!!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
2 Comments

{ 2 Komen Membina!... read them below or add one }

Syahrulzaman Ahmad said...

ahahahhaa...maut la sangat...haha

Kaki Wayang said...

macam -macamlah ragam artis ni,,ada yang gitu-gitu dan ada yang gini-gini...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...