Edisi Hangat! Bila Kaki Wayang Beraksi Depan Kamera!

Oleh Kaki Wayang on

Konon baca paper..sangat plastic occay..

Hahahaha..tajuk tak leh blah..ntahnyer..aksi apa lah agaknya..aksi "plastic" baca paper..konon seorang yang rerajin sesangat baca paper..padahal nak baca tang sukan je pun..niat nak makan tapi sempat lagi memaksa kawan si Yazid Yahya men"snap" kan gambar aku..silakan hayati "lesung pipit" yang tak berapa dalam kat pipi aku tu yer..choiiii..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
3 Comments

{ 3 Komen Membina!... read them below or add one }

Aziela said...

Akak cuma nak puji songkok yang klasik itu... Comeyyynyerrrr!!!

Kaki Wayang said...

Hahahahaha..akak ni..puji lah sikit lesung batu tu..

c u m u h a m a said...

Assalamualaikum :)

Maaf yea mengganggu .Nak minta tolong skit boleh ?

Minta tolong LIKE page n gambar nih . Kalo sudi share skali la naa . Mohon kerjasama awak & rakan blogger sekalian. 1 LIKE mampu membuat ibu & anaknya tersenyum bahagia. Terima kasih ,Jasa anda amat dihargai :)

1. LIKE this page , https://www.facebook.com/Mumnbabycom


2. LIKE this photo , https://www.facebook.com/photo.php?fbid=344849685583802&set=a.332350763500361.70545.111646315570808&type=1&theater&notif_t=photo_comment_tagged


TARIKH TUTUP : 31 JULAI 2012

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...