Edisi Pengajaran! Subhanallah, Aku Malu Dengan Dia, Jom Lihat Lelaki Kudung Solat!

Oleh Kaki Wayang on



Subhanallah..tinggi sungguh imannya..sedangkan kita yang sihat tubuh badan, cukup anggota tubuh..kaki dan tangan semuanya sempurna Allah SWT berikan kepada kita semua..tapi kenapa dan mengapa masih ramai lagi yang tak mampu nak solat dengan baik dan masih ramai lagi yang tidak solat walhal ianya tuntutan agama yang paling utama..cuba korang lihat dan renung-renungan apa yang "hamba Allah" dalam gambar itu lakukan..


Agak-agak kita lah..mampu tak kita buat macam ni kalau kita sendiri kudung? atau tak de kaki? mmm kalau kitalah..seboleh-bolehnya duduk dalam bilik..mak yang hantar makanan..punyalah malas sampai mak jadi pembantu rumah..kita yang cukup sifat ni pun kalau berdiri dua kaki pun terhuyung-hayang..ini kan pula sebelah kaki..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...