Edisi Hangat! Fatin Liyana Lagi...!

Oleh Kaki Wayang on

Korang tengok, betapa banyaknya Keyword Fatin Liyana singgah kat blog ni!

Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Berapa ramai dalam kalangan blogger-blogger tanahair yang begitu pandai dan bijak dalam menggunakan SEO..berapa ramai blogger-blogger tanahair yang blog mereka berjaya dengan adanya SEO yang mantap..

Terus-terang blog Kaki Wayang sangat lemah dalam hal-hal seperti itu..Kaki Wayang hanya memperkasakan dan memperkukuhkan lagi penulisan sebagai senjata untuk menarik pembaca..amboi skemanya ayat..ada aku kesah!

Bila melihat kepada statistic di atas..nampaknya tidak ada sesiapapun yang mampu menandingi kelibat Fatin Liyana..sekali lagi nama beliau menjadi sebutan dan pilihan pembaca..begitulah aura yang ditinggalkan oleh Fatin Liyana dalam dunia blogging! Lihat saja blog beliau..kadang-kadang seminggu sekali..kadang-kadang sebulan sekali update blog..tapi impaknya? Tiap-tiap hari pembaca setia malah peminat beliau datang ke blog beliau dan membaca artikel blog beliau..tak kiralah artikel itu lama atau baru.begitulah penangan Blogger Celebrity ini.

Walau apapun terima kasih buat Fatin Liyana atas nama dan keyword (namanya) yang menjadi pilihan dan sebutan di Blog ini..Eh lupa pula..BTW Semoga Allah panjangkan umur Fatin Liyana..dia sambut birthday kan bulan lepas..yelaa kita manalah nak tahu tarikh lahirnya..update blog pun sekali sekala..


Curi kat Blog Fatin Liyana..minta maaf yer (macamlah dia baca)


Jap tadi masuk blog Fatin Liyana..terbaca sal ni..:-

Pada 12 Jun yang lepas, aku telah menyambut birthday aku yang ke 23 tahun. Yep adik adik, akak patin kau dah berumur 23 tahun. Dengar 23 tahun macam tua je kan? Tetapi percayalah, age is just a number ahaks *senyum kambengs

Sebagai seorang yang kurang perasaan serta membosankan, aku jarang celebrate birthday. Aku macam kesah tak kesah je (padahal dapat wall kat facebook tulih HB pon dah excited gila kekeke) Tetapi I don't know why, tahun ini aku rasa macam excited gila. Tak sabar nak tunggu birthday aku. Tahap mengada aku boleh tahan juga sampai siap countdown birthday dekat housemates kekekeke. 

Psst: Kaki Wayang juga baca blog Fatin Liyana occay (ayat bodek)..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...