Edisi Pelik! Kucing Garang Yang Sangatlah Vegetarian!

Oleh Kaki Wayang on


Mak aku cakap kalau kucing makan sayur atau kadang-kadang kucing tu makan rumput..kucing tu sakit perut..so, untuk menstabilkan peutnya yang sakit tu..tu sebab dia makan sayur atau rumput..ntah betul ntah tidak tapi ada logiknya..Apa pendapat korang?

"Apa tengok-tengok? Korang tak pernah tengok atau jumpa ke kucing yang comel dan garang dan yang makan sayur macam I?"..tak nampak ke gigi i yang runcing dan tajam ni..nak kene geget (ejaan gedik) Agaknya begitulah kot kucing tu "cakap" (kalau dia pandai cakap)..tu yang muka garang je tu...


Artikel PALING MENARIK hari ini!


Psst: Garangnya kucing ni..dah macam watak dalam filem Pirates of The Caribbean dah..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

dayteen lea said...

nak bela la kucing cmni

untunng

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...