Edisi Comel! Gambar Baby Paling Comel Di Dunia - Serius Comel!

Oleh Kaki Wayang on


Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..semakin hari semakin ramai ibu dan bapa yang kejam terhadap anak mereka sendiri..ada yang mendera..ada yang memukul dan ada yang cuba mencederakan anak mereka tanpa memikirkan betapa sakitnya mereka..


Aku sendiri..nak cubit manja-manja kat anak pun rasa bersalah..nak bunuh lipas pun rasa bersalah..inikan pula Anugerah Allah SWT..tak sanggup nak sakiti anak-anak kecil..kerana mereka sangat comel dan aset paling berharga yang Allah SWT berikan buat kita semua..tapi kan..terdapat segelintir manusia yang bersifat kebinatangan..dah BERZINA..pastu mengandung..pastu BUANG BAYI! Memang tahap kesengalan manusia kian memuncak!

Psst: Comel kan baby kat atas tu..korang pernah tak terfikir nak sakiti baby macam tu?

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

Rahmah Ram Ram said...

as salam azri... memang tak sanggup nak buat pape pun bila tengok bayi aje dh tersentuh hati inikan pula nak mencederakan mereka..memang HINAlah hidup kita jika menyakiti mereka..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...