Edisi Sentap! Punca Penyanyi Wanita Malaysia Tidak Lagi Laris Di Pasaran!

Oleh Kaki Wayang on

Haaaa..korang pasti akan setap bila baca artikel ni..punca artis ataupun penyanyi-penyanyi wanita tidak lagi laris dipasaran..Kenapa ek? Adakah mereka kurang seksi atau kurang sedap atau kurang lunak (wahh terasa macam belajar sastera pula) suaranya..atau pakaian yang tak cukup kain tu tak menarik perhatian ramai? 

Sebenarnya semua alasan di atas ada benarnya tapi alasan dan punca utama adalah apabila peminat-peminat lebh cenderung ke kelab-kelab alam dan pusat-pusat karaoke sebab mereka sukakan penyanyi-penyanyi seperti ini..Lihat gambar dibawah..!


Oooo maknanya artis Malaysia tak cukup PLASTIC lagilah eh..tak cukup tebal lagi make-up nya..atau tak cukup lentik lagi..paling tak leh blah..wah siap kepit lagi paha gebu tu..**choiiii gebulah sangat..tak pun artis Malaysia aksesori rantai lehernya tak cukup besar lagi mutiaranya..kaoo hadooo mutiara sebesar guli!..mesti diorang nyanyi lagu Rasa Sayang dan Bapaku Pulang Dari Kota kan?? Errrrr..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
2 Comments

{ 2 Komen Membina!... read them below or add one }

Farhan Yusuf said...

hampehhh ajerrr miaahaha

Kaki Wayang said...

Hahahaha..kan..betul per....buweksss

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...