Edisi Sengal! Bohsia Mintak Pancut Dalam!

Oleh Kaki Wayang on

Kredit gambar: Eyriqazz.Com

Tahap kesengalan manusia kini memuncak..daripada tajuk sahaja sudah menunjukkan betapa sengalnya manusia yang bergelar Bohsia! Heyy apa yang ko buat ni mengundang kemurkaan Allah SWT occay..kang tak pasal-pasal manusia yang tak bersalah dan tak berdosa terkena tempiasnya..


Siapa harus disalahkan? Mak Bapak? Anak? Rakan-rakan sekeliling? Pengaruh media massa? So, nanti tak hairanlah kalau TSUNAMI datang menjelma..sebab banyak sangat kemungkaran berlaku..dek kerana NAFSU yang tak mampu dibendung..dek kerana IMAN yang tipis..maka itulah sebab nya berlaku keadaan seperti ini..

Psst: Marilah kita sama-sama banteras BOHSIA! (macamlah tahu macam mana caranya)..tingkatkan ketakwaan dan patuh dengan suruhan Allah SWT..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...