Edisi Pelik! Pokok Kelapa Pelik!

Oleh Kaki Wayang on


Subhanallah..kepelikan seterusnya adalah dengan bentuk dan rupa kelapa ini..bukan buah kelapa..tapi pokok kelapa..mana tak peliknya..korang pernah ke jumpa pokok bengkang-bengkok macam ni?aku pun tak pernah tengok..ni lah first time..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

cx's said...

kuasa Allah kan. takde yg mustahil

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...