Edisi Comel! Adik Paling Comel Beraksi Gedik - Serius Comel!

Oleh Kaki Wayang on

 
Kecik-kecik dah pandai gedik dan berphotogedik..dah besar nanti tak tau lah macam mana..lagi gedik kot gamaknya..sape ada adik yang comel-comel? Kira yang pandai bergaya.. Tu mesti akak dia yang menggayakan dan men"touch-up" adik-adik korang kan..dah bergaya macam orang dewasa pula..ngeee

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
2 Comments

{ 2 Komen Membina!... read them below or add one }

ayue sofiah said...

hee comel je adek kucing ni :D

Cik Rongoks said...

hahaha..kecik2 dh tau gedik.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...