Edisi Panas! Lagi Gambar Aksi Cium Puteri Sarah Liyana dan Ammar Alfian Aziz!







Amacam? Sopan tak pose "maut" kitorang? Dah lama tak dengar kisah pasal diorang ni..kadang-kadang terdengar juga si Ammar ni pukul si Puteri Liyana ni..tapi tak tahu akan kesahihannya..lagipun kes tu pun dah lama dah kan..dan aku sebenarnya tak tahu status perhubungan mereka ini..diorang ni dah kahwin ke eh? siap peluk-peluk bagai..cium-cium pula tu..bukan ke sume tu harus dilakukan selepas dah kahwin..ke aku yang ketinggalan zaman tak tahu yang diorang ni dah kahwin..
Ranking: 5

{ 4 Komen Membina!... read them below or add one }

Mohd Aizat Al Hassan said...
This comment has been removed by the author.
Kaki Wayang said...

Minta admin buang cerita ni. Puteri dh berhijab, lagi pun couple ni dh putus....xsyok lh tgk benda lepas n xsenonoh ni.


3 May 2013 21:03
Kaki Wayang said...

xbaik mmbuka aib org lain. mmg la ap yg dorg buat tu slh. tp ko pn ikut sme nk buat dosa ke.


5 May 2013 05:46
Kaki Wayang said...

betol cakap korang tu... x bek la bukak AIB orang ni.. berdosa besar selagi kita x mintak maaf kat tuan empunya badan... lagipon azab diakhirat nanti sangat berat tau yang kita kena terima.. ingat-ingatlah wahai insan.....


5 June 2013 09:37

Post a Comment

 
© The Kaki Wayang! All Rights Reserved