Edisi Hangat! Earning Nuffnang Bagi Bulan September 2011 Berjumlah RM29,160.05 - Serius Hangat!

Oleh Kaki Wayang on



Alhamdulillah syukur pendapatan sebelum ini mampu menambah kehangatan dan semangat untuk terus berblog.. Sikit je pun kan RM29,160.05..bolehlah buat bayar muka beli kete pas ni..tak pun simpan untuk masa depan, untuk umrah atau nak gi haji..

Orang lain mesti lagi banyak kan..yelaaa blog orang lain lagi hebat dari blog aku ni konfemlah dapat lebih banyak dari tu..macam Abg Ben, Eyriqazz mahupun Mat Gebu..mereka-mereka ni semuanya mampu capai sebanyak itu..

Tapi sayang, pendapatan sebanyak RM29,160.05 itu bukan datangnya dari blog aku dan bukan juga untuk aku..tapi pendapatan RedMummy..

Giler kentang siot pendapatan beliau pada bulan September 2011 berjumlah RM29,160.05..memang hebat kan..kita ni baru nak berjinak-jinak dengan blog dia pula dah jadi pakar dalam bidang ni..


InsyaAllah kalau RedMummy mampu, kita pasti mampu capai nanti kan..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...