Edisi Hangat! Jacky Chan didakwa Meninggal Dunia!

Oleh Kaki Wayang on


Memang sentap ok bila kedengaran berita Jacky Chan meninggal dunia..tak de angin tak de ribut tetiba meninggal dunia..tapi memang benar Jacky Chan memang meninggal dunia..sila baca artikel ini sampai habis..

Timbalan Pengerusi Parti Bersatu Sabah (PBS) Bahagian Karamunting maut setelah kenderaan pacuan empat roda yang dipandunya terbabit dalam nahas jalan raya di Kilometer 16, Jalan Labuk di Simpang Jalan Seguntor dekat sini, Jumaat.

Dalam kejadian pukul 12.30 tengah hari itu, mangsa, Jacky Chan Che Kwok, 50, meninggal dunia di tempat kejadian setelah kenderaannya dirempuh oleh sebuah lori tangki minyak ketika keluar dari simpang Seguntor.

Ketua Polis Daerah ACP Rowell Marong berkata ketika kejadian mangsa mengikuti konvoi empat buah kereta yang mengiringi rombongan Anggota Parlimen Batu Sapi, Datin Linda Tsen Thau Lin.

Katanya kereta mangsa berada di belakang konvoi itu ketika keluar dari simpang itu tetapi gagal mengelak lori tangki minyak yang menuju ke arah bandar Sandakan.

Katanya jurugambar Anggota Parlimen itu, Chang Kim Fah, berusia dalam lingkungan 30-an, yang menaiki kenderaan mangsa turut mengalami kecederaan parah dan sedang menjalani rawatan di Hospital Duchess of Kent di sini.

Kredit: http://www.bernama.com

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
3 Comments

{ 3 Komen Membina!... read them below or add one }

admin said...

'Jacky Chan'bkan 'Jackie Chan' kikiki

Ash said...

Alaaaa.. harapkan Jackie Chan yg mati.. tak suker citer cina.. haha!!

Koman Spanar said...

betul ke ni?...cm x kecoh pun...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...