Edisi Pelik! Hyperlink 'Home' Blog Munnafendy Tidak Berfungsi?

Oleh Kaki Wayang on


Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Saya merupakan salah seorang "Silent Reader" blog Munnafendy.com..cuma sejak beberapa kebelakangan ini atas beberapa kesilapan teknikal menyebabkan saya tidak berjaya untuk ke blog ini..biasanya apabila saya menggunakan address http://www.munnafendy.com saya akan terus ke laman utama blog beliau..namun begitu apabila menggunakan address ini..ianya terus redirect ke ruangan PAGE NOT FOUND..


Namun begitu, kesalahan atau error tidak akan muncul apabila KLIK pada link yang mempunyai artikel sebagai contoh pada link ini..


Ke saya seorang sahaja yang mengalami masalah ini? Kalau semua orang mengalami masalah yang sama nampaknya empunya blog harus memperbaikinya secepat mungkin..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
2 Comments

{ 2 Komen Membina!... read them below or add one }

Munn Jaafar said...

oh, sebab td sy terpublish entry 'petua naikkan seri wajah" tu dua kali..jd yg awk tak bleh klik tu entry yg sy dah delete..

sorry3 =)

*tp cara ni xbagus sebab google pantang sikit dgn page not found ni..kg dia kata kita nipu..hihi

*nway, thanks KW untuk entri ni..really appreciate =)

Kaki Wayang said...

No problem..cuma beberapa kali cuba masuk ke blog Munna..ingatkan dah delete..hehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...