Edisi Sengal! Bapa Gigit Zakar Anak Hingga Putus!

Oleh Kaki Wayang on


Biasanya Ibu dan Bapa akan sentiasa sayangkan anak-anak mereka tak kira lah walau apa jua keadaan sekalipun. Itulah lumrah orang tua. Kadang-kadang apa jua kesalahan anak-anaknya sanggup dimaafkan kerana Allah S.W.T mencipta Ibu dan Bapa dengan memiliki perasaan kasih dan sayang terhadap anak-anak. Tapi lain pula jadinya apabila..

Ikuti kisah sadis tersebut di sini! Memang sadis...


Orang ramai terkejut apabila seorang bapa menggigit hingga putus zakar anaknya yang baru berusia enam tahun sebelum memuntahkannya di tepi jalan, semalam. Saksi berkata, lelaki berusia 32 tahun itu berjalan bersama mangsa yang berbogel serta adik perempuannya yang berusia empat tahun.
 
Pada satu ketika, kata saksi, si bapa mengarahkan budak lelaki itu menjilat kemaluannya tetapi dia enggan, menyebabkan dia berang.

“Lelaki itu membaham kemaluan anak lelakinya dan menggigit zakar mangsa,” katanya.

Akhbar City Post semalam menyiarkan gambar mangsa terbaring di hospital di Shenzhen, wilayah Guangdong dengan bahagian sulitnya berbalut. Media melaporkan, doktor gagal menyambung kemaluan mangsa, tetapi terlalu awal menjangkakan bagaimana keadaannya selepas ini. Polis percaya lelaki terbabit mengalami penyakit mental. Selain kerap berjudi, dia juga didapati menanggung hutang yang banyak selepas bisnesnya gagal.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
2 Comments

{ 2 Komen Membina!... read them below or add one }

RamRamCute said...

hapalah punya bapak....bodoh!! kasi renjatan elektrik aje orang macam ni.

Kaki Wayang said...

memang patut kena hukuman!!!!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...