Edisi Terkini! Penculik Dihina, Dipandang Rendah Menjadi Punca Dia Membakar Dirang - Ikuti Pengakuan Penculik!

Oleh Kaki Wayang on


Satu sumber berkata, seorang daripada empat suspek yang ditahan mengaku membunuh Dirang, 5, dengan cara mencekik mangsa sebaik sahaja kanak-kanak itu diculik ketika keluar dari rumah seorang diri di Flat Seri Delima, Bandar Seri Alam, Pasir Gudang di sini. Ketika itu mangsa hendak pergi ke kedai.

Selepas mangsa sudah tidak bernyawa, mayat Dirang dibawa ke kawasan rumah terbengkalai kira-kira lima kilometer dari rumah mangsa dan dibakar.

Sumber itu memberitahu, suspek yang tinggal tidak jauh dari rumah mangsa mendakwa dia bertindak demikian kerana dendam selepas pernah dihina dan dipandang rendah oleh nenek mangsa.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
3 Comments

{ 3 Komen Membina!... read them below or add one }

RamRamCute said...

apa punya manusialah..takde hati perut. Elok direjam dan dibakar hidup-hidup jugak.

Rosniena said...

kesian Arwah menjadi mangsa.Memang ni buka kategori manusia tapi syaitan

Unknown said...

Yang penting pengawasan ibu bapa atau penjaga itu lebih utama.membiarkan anak keseorangan membeli barang keperluan adalah satu tindakan tidak bertanggungjawab dan tidak bijak dan boleh dikenakan tindakan undang-undang.kecuaian dan jenayah adalah 2 perkara yang berbeza. apapun jenayah tersebut memang di luar perikemanusiaan. Takziah untuk keluarga. Al Fatihah.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...