Edisi Hangat! Irma Hasmie Bertunang Hujung Bulan Ini - Serius Hot!

Oleh Kaki Wayang on


Melalui sumber yang boleh dipercayai, tahu pelakon Irma Hasmie bakal bertunang pada penghujung bulan ini. Khabarnya majlis pertunangan itu, bakal diadakan di kediamaan keluarga Irma Hasmie di Sungai Buloh, Selangor.

Jika betul apa yang  didengar daripada beberapa orang rakan, kami ingin mengucapkan tahniahlah kepada Irma Hasmie yang semakin hangat kat TV Al-Hijrah ini. Makin comel dan cantik pula dia ni kan..selepas pelbagai kontroversi berkenaan dengan bekas kekasihnya si Nabil itu..namun itu semua cerita lama..Irma Hasmie ni pun dah bertudung, merupakan pengacara kat TV Al-Hijrah pula tu..Walau apa pun tahniah diucapkan kepada Irma Hasmie..

Malah dengarnya hatinya terpaut kepada bakal tunangannya itu setelah sama-sama mengerjakan umrah di Tanah Suci, Mekah tidak lama dahulu.

Jika benarlah berita yang ini, samma-samalah kita berdoa semoga majlis pertunangan tersebut akan berjalan dengan lancar dan selamat hendaknya.

P/s: Pssssstttt...sape eh bakal tunang Irma Hasmie ni? Sama-sama kita nantikan..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...