Edisi Hangat! Trafik Mencanak Lagi, Maintain 10k Sehari - Nak Tahu Rahsianya?

Oleh Kaki Wayang on

Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Alhamdulillah..kita diberi lagi kesempatan untuk berada sehari lagi dibumi Allah S.W.T untuk terus menjalankan tugas-tugas khalifah untuk mentadbir alam ini. Berbalik kepada tajuk, korang mesti dah pernah dapat kan trafik sebanyak itu? Konfemlah lagipun blog korang lagi hebat dan mantap dari blog aku ni..


Bagaimana eh Kaki Wayang meningkatkan trafik blog dengan begitu mendadak sekali? Adakah dengan post artikel berbentuk post lucah dan sebagainya? Kalau korang jenis yang tak kisah dan sanggup buat apa je asalkan nak trafik mantap..Korang buatlah entri lucah konfem akan dilawati dengan jayanya..tapi sampai bila korang nak buat entri lucah kan? cuba lah selitkan beberapa artikel keagamaan, kisah-kisah pengajaran, isu-isu semasa yang tidak menjurus kepada lucah yang melampau ataupun politik.

Nak lagi, nak lagi? Sila baca sampai habis yer..

Semalam merupakan antara hari-hari terbaik bagi Blog Betol-betol Hangat! semestinya hangat daripada biasa..semalam blog ini mencapai 14,609 PV mengikut statistic yang terdapat dalam Google..mengikut Nuffnang pula blog ini mencapai 6517 PV dan lebih kurang 2600 UV..satu pencapaian yang sangat membanggakan.. hasil dari kajian sendiri: KAT SINI


Terima kasih khas saya ucapkan kepada semua pembaca yang tak putus-putus menyokong blog ini sehingga kini..teruskan menyokong k..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...