Edisi Terkini! Dirang Masih Hidup!

Oleh Kaki Wayang on


Kematian tragis Nurul Nadirah Abdullah yang masuk hari keempat semalam masih lagi dirasai ahli keluarga dan sahabat handai, namun abang mangsa tetap menyangka yang adiknya itu masih hidup.

Ibu kanak-kanak itu, Roselyn Alan, 25, memberitahu, anak sulungnya, Mohd. Hafis, 6, masih menganggap adiknya hilang dan tidak tahu mengenai kejadian sebenar yang menimpa Nurul Nadirah, 5, atau lebih mesra disapa Dirang.

"Mohd. Hafis cakap dengan saya jangan menangis nanti Dirang balik. Kata-kata itu membuatkan saya lebih sedih kerana dia masih tidak tahu apa yang telah berlaku ke atas adiknya," cerita Roselyn.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
4 Comments

{ 4 Komen Membina!... read them below or add one }

Anonymous said...

sila tukar tajuk menipu trafik ..anda..

azu said...

isk isk bio betul nih..pitam klo dirang hidup lagik..huisyy

Kaki Wayang said...

Anda sebenarnya tidak memahami tajuk dan artikel yang diberi..kebanyakan komen anda kat blog ini adalah seperti anda menyalahkan tajuk dan artikel..anda sepatutnya membaca akan artikel berkenaan..

Cuba anda pergi kat mana-mana akhbar..dan tajuk yang sama diberikan..bila anda baca "ooo ingakan masih hidup..rupa-rupanya abg arwah menyangka Dirang masih hidup kerana tidak mampu menerima akan kehilangannya..malah masih menganggap adiknya itu masih hilang..

Unknown said...

haha..masih iduop.. xpe izin pinjam tajuk n artikel tanpa sumber tu ye.. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...