Edisi Terkini! Tergamak Bakar Cucuku - Susulan Kes Bunuh Dirang!

Oleh Kaki Wayang on

NENEK mangsa, Minar Jul ditenangkan ahli keluarga sebaik melihat tempat mayat Nurul Nadirah Abdullah dibakar di kawasan perumahan terbangkalai di Nusa Damai Masai, Johor Bahru, semalam. - Foto Zulkarnain Ahmad Tajuddin 

“Kenapa cucu saya dibakar dan diperlakukan sekejam ini,” rintih Milnah Jul, 52, nenek Nurul Nadhirah Abdullah, 5, yang dibunuh dan dibakar ketika melawat tempat kejadian di kawasan perumahan terbengkalai di Nusa Damai, semalam.

Milnah terduduk dan terus menangis di tepi lubang sedalam satu meter yang mempunyai kesan hitam pada tepi dinding yang digali itu. 

Pada 8 Mac yang lalu, operasi mencari yang dilakukan datuk Dirang, Alan Alip, 49, bersama sekumpulan penduduk menemui tengkorak dan rangka manusia di dalam lubang berkenaan yang pada mulanya mereka sangkakan anak patung.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...