Edisi Sukan Hangat! Maaf Chelsea, Saya Tak Minat Pasukan Anda - Jose Mourinho

Oleh Kaki Wayang on


Jose Mourinho telah mengesahkan bahawa dia tidak lagi terlibat dengan khabar angin, bahawa dia bakal kembali ke Stamford Bridge untuk menguruskan sama ada Chelsea atau England dengan berjanji untuk menandatangani perjanjian baru di Real Madrid.

Pengurus yang berusia 49 tahun itu mendedahkan: "Saya akan menandatangani kontrak baru dengan Real Madrid. Saya ingin mempunyai tempat dalam sejarah kelab itu". Mourinho, berada 10 mata dihadapan Barcelona sebelum perlawanan malam Sabtu di Real Betis, di ambang menjadi pengurus pertama untuk memenangi gelaran liga di empat negara utama.


Beliau telah menunjukkan petunjuk baru-baru ini bahawa beliau mahu kembali ke English Premier League dan, walaupun pernah ada perbezaan pendapat dengan pemilik Chelsea, Roman Abramovich, dia adalah antara pilihan utama untuk mengambil alih di Stamford Bridge berikutan pemecatan Andre Villas-Boas.

Tetapi dia berkata: 'Real Madrid dan saya berkongsi matlamat yang sama dan kami bertekad untuk mencapainya. Sebagai sebahagian daripada pasukan ini adalah satu pengalaman yang hebat dan tidak dapat dilupakan bagi pengurus seperti saya.

'Madrid adalah salah satu kelab terbesar di dunia dan saya berasa gembira di sini. Saya rasa mereka mempercayai saya di sini dan saya rasa saya mempunyai sokongan yang lengkap dari kelab dan semua peminat.

“Saya melihat masa depan saya lebih cerah bersama Real Madrid dan keputusan yang lebih baik yang membawa untuk kami memenangi trofi”.



Kredit: Miss Lulu Caldina

P/s: Mesti Miss Lulu Caldina tak senang duduk kan dengan berita ni..semoga Chelsea kembali pulih..ramai sebenarnya student yang “menghanjeng” saya bila Manchester United kalah besar bila ditewaskan Manchester City (Kira saya ni peminat MU lah)..mana dengan peminat Arsenal lagi, peminat Chelsea lagi..tapi sekarang MU kembali dipersada..hehehe..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...