Edisi Hangat! Kenapa dan Mengapa Anda Harus Memiliki Samsung GALAXY Tab 7.7!

Oleh Kaki Wayang on

pix_gal0 

SPESIFIKASI
 
Paparan: 7.7 inci 1280x800 (WXGA) Super AMOLED Plus
Prosesor: 1.4GHz Dual Core application processor
jaringan: HSPA+ 21Mbps 850/900/1900/2100
EDGE/GPRS 850/900/1800/1900
Memori: 16GB movi NAND + microSD (sehingga 32GB)
Kamera: 3 MP Flash AF LED (belakang), 2MP FF (depan)
Sambungan Wireless: WiFi 802.11 a/b/g/n, 802.11n, WiFi Direct, BT v3.0, USB 2.0 Host
Audio: MP3, AAC, AAC+, eAAC+, WMA
Video: MPEG4, H.263, H.264, WMV, DivX (1080p Full HD video @ 30fps)
GPS: A-GPS
kapasiti bateri: 5,100 mAh
OS: Android Honeycomb 3.2

SAMSUNG memperkenalkan premium dunia tablet mudah alih pertama dengan Super AMOLED Plus Display untuk mereka yang mementingkan gaya selain tampil elit.

Ia menjadi tablet pertama di dunia menampilkan Super AMOLED Plus Display, dengan resolusi tinggi skrin pintar yang memberikan anda pengalaman menonton yang sangat menakjubkan. Selain itu, saiznya yang unik memudahkan ia dibawa ke mana saja selain pelbagai kegunaan lain yang tidak pernah difikirkan anda. Pengguna kini boleh menikmati pengalaman menonton dengan lebih terang, prestasi yang berkuasa dan kandungan yang pelbagai.

Didatangkan dalam salut logam yang menarik dan dilengkapi ciri-ciri tersendiri, tablet ini mampu memenuhi cita rasa golongan yang mementingkan gaya dalam kehidupan.

GALAXY Tab 7.7 menunjukkan komitmen berterusan Samsung kepada inovasi. Selain itu, produk ini menjadi antara yang terbaru dipasarkan dengan ciri-ciri ringan, kuat, malah termaju dari segi teknologi.

Mengikut kenyataan yang dikeluarkan Samsung, syarikat itu mensasarkan produknya akan terus mengekalkan kedudukan sebagai salah satu pembekal telefon mudah alih terkemuka di Malaysia.

Dengan berat hanya 340 gram dan 7.89mm nipis, GALAXY Tab 7.7 adalah salah satu daripada kebanyakan peranti mudah alih di pasaran, memberikan kesempurnaan untuk diletakkan dalam poket, tas tangan atau jaket. 

Dilengkapi dengan pemproses teras dua 1.4GHz dan Android Honeycomb 3.2, ia menjadi pek lengkap untuk semua. Pada masa sama, mengekalkan reka bentuk yang paling memikat.

Selain menikmati muat turun dengan pantas, penyambungan segera dan pengalaman menonton maksimum, GALAXY Tab 7.7 juga membolehkan pengguna membuat panggilan suara dan video tanpa menggunakan alat dengar.

Dengan rangkaian HSPA + 21 Mbps, anda akan mengalami pengalaman muat naik dan muat turun yang sangat pantas. Ia juga dilengkapi dengan bateri 5100 mAh, menyediakan sehingga 10 jam masa main balik video tanpa menjejaskan hayat bateri.

GALAXY Tab 7.7 dijual pada harga RM2,099 dan boleh didapati di semua outlet Samsung.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
2 Comments

{ 2 Komen Membina!... read them below or add one }

RamRamCute said...

cantik..mesti lagi update dari yagn lama kan....

Kaki Wayang said...

Yup..hari tu dah pegang dah (pegang je) tak beli lagi..tengak pk nak beli tablet apa..memang cantik dan superb la galaxy tab yang baru ni..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...