Edisi Hangat! Semalam Blog Ini Capai 16,768 Trafik, Nak Tips? - Serius Hangat!

Oleh Kaki Wayang on

Alhamdulillah semuanya berkat usaha aku selama ini dan sokongan korang semua..teruskan menyokong blog ni yer..walaupun tak sefeymes Blog Abg Ben Ashaari, Abg EqbalZack dan sesiapapun..tapi aku tetap berbangga dengan pencapaian aku setakat ini..semoga selepas ni, trafik blog akan lebih mencanak lagi..


"Tak Kembang Tak Kuncup" tapi bolehlah tahan..apa kata korang bila tengok graft u? ok tak Kaki Wayang dapat trafik macam tu..semalam dapat 16,000 PV (8000 PV Nuffnang) dan 2900 Unique Views..kalau maintain macam ni mesti rasa hidung nak kembang je tiap-tiap hari kan..

Ada orang tanya macam mana eh nak tingkatkan trafik blog?

Nah korang g KAT SINI dan bacalah tips-tips mudah yang mamu korang buat dan mampu memberikan pulangan lumayan untuk korang..kalau masih tak cukup..korang g kat ruangan SEARCH kat atas belah kanan tu..taiplah TRAFIK ke, atau Tips Trafik ke..ok..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
7 Comments

{ 7 Komen Membina!... read them below or add one }

Syafiq Ahadin said...

tu diaaa.....

Kaki Wayang said...

Nak ngejek letew..mentang-mentanglah sikit..sentap!!!

RamRamCute said...

wahhh!! seronoknya...nak juga tahu apa rahsianya ..kongsilah sikit Azri dengan akak ni..hehehhe

Ash said...

retis..

Kaki Wayang said...

Ok boleh je kak..mudah je sebenarnya..cuma perlukan usaha..usaha akan membuahkan hasil..kalau kita tak buat konfem tak de hasil..kalau kita usaha lebih..hasilnya akan lebih..betul tak kak?..

Kaki Wayang said...

Retis..nak ngejek letew trafik aku sikit..sesuathooo sangat..taulah blog ko hevattt

Ezad Skytech said...

tak pernah lagi trafik tinggi2 mcm tu..hee~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...