Edisi Panas! Anuar Zain Suntik Botox Di Wajah Untuk Kelihatan Muda!

Oleh Kaki Wayang on


"Jangan salah sangka, apa yang saya lakukan ini bukannya botox. Kaedah rawatan yang baru saya jalani tahun ini berbentuk urutuan di bahagian wajah saya.

Bagaimanapun proses ini akan menyebabkan muka saya membengkak untuk beberapa hari sebelum membuat urutan susulan bagi membentuk semula wajah saya.



Macam-macam lah ngan artis sekarang ni kan..suntik sana-suntik sini tanpa memikirkan akan kebaikan, halal dan haram mahupun kesan sampingan..tak ngaku tapi hanya pelaku dan Allah S.W.T sahaja yang tahu akan kebenarannya..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...